06/05/2016 – Panamà.

Fa 3 anys uns amics francesos integrats dins la Federació Francesa de Cicloturisme em van proposar inscriure’m en aquest viatge i en aquell moment el meu cor va batre més ràpidament, era doncs un senyal clar que volia fer-ho i sense dubtar-ho gens m’hi vaig inscriure.

Com cada viatge, hom el prepara millor que sap, però sempre hi ha els nervis corresponents de deixar alguna cosa, en aquest cas i a l’ésser tant llarg jo deixava tots els meus estimats, però ho compensava pensant amb la il-lusió de fer aquesta expedició en bicicleta i poder conéixer aquests 8 països.

Han estat 3 mesos que hi ha hagut de tot, hem passat per tenir fred, vent, pluja i calor, molta calor.  Hem tingut averies, enfermetats, caigudes (alguna seriosa), mals de panxa, fatiga i cansament.  Hem conviscut en hotels, albergs, dormitoris conjunts, tenda de campanya, etz, però, he conegut molta gent, països, paisatges i he vist animals, ocells, etz., que compensen tots aquests esforços.    Vull destacar l’amabilitat i l’afabilitat de tota la gent per on hem passat, és increíble, ho donen tot.  Així mateix els paisatges són extraordinaris i únics, rius, volcans, llacs, flors, natura en tota la seva excel-lència.

Des d’aqui vull donar les gràcies a tots els que han seguit i escrit en aquest blog, m’han ajudat força a tirar endavant.   He trobat a faltar, com no, la meva volguda Conxita i a tota la meva família i amics.

Aquest blog va ésser creat per a explicar les aventures i desventures que podien passar al llarg d’aquests tres mesos de bicicleta i com que el viatge ha finalitzat (bé), dono per acabades les aportacions diàries, ens veiem properament a la meva estimada Catalunya.

Una abraçada a tots.   image

Anuncis

4 respostes a “06/05/2016 – Panamà.

  1. Neus, Duna, Puk i Toni

    Ueeeeeeehhhh Ferran!!!! que gran!!!

    Felicitats per haver-ho aconseguit i gracies per enviar cada dia aquest tast de les teves experiencies.
    Mentre llegiem el blog i menjavem una mica d’arros amb pollastre, tencant els ulls imaginavem, nomès una mica, com era aquesta experiencia. Ens has fet participar i ho hem gaudit, suat i patit. Ens veiem apretant les dents devant les rampes del 15%, renegant amb el vent de cara que no ens deixava avançar, xops com polls o rostits com pollastres.
    Has fet de frontisa amb cultures ben diferents com la dels francesos i toootes les centreamericanes que us heu trobat. Al mig de tanta gent, probablement el mes sol.

    Si les experiencies enriqueixen, felicitats per que ara ets mil·lionari.
    I professionalment dir-te que el Romeva ja t’està esperant per fer-te embaixador de la República de Catalunya a Centre Amèrica.

    Salut i fins aviat.

    M'agrada

  2. Ramon Chavarria

    Ferran, estic molt content que hagis arribat al final d’aquesta gran aventura. Moltes felicitats per acabar-la i per tenir-nos al dia de totes les penes i glòries que anavan passant, rampes d’un parell de collons, tempestes de pluja, un sol de justícia, alguna que altra caiguda ……. i sobretot de les grans tiberis que dia rere dia anàveu degustant.
    No se si a la teva arribada a Manresa et vindran a rebre l’alcalde amb banda de musica, guàrdia urbana, etc. però tindràs la rebuda dels teus amics i éssers estimats que segur serà més gratificant.
    Ets un crack, com et vaig dir dies a enrere en un comentari, quan sigui gran vull ser com tu.
    Quan vingui per Manresa ens veurem i ja m’explicaràs.

    MOLTES FELICITATS

    SALUT COMPANY

    M'agrada

Deixa un comentari

